Onsdag kväll!

Har varit hemma nu i ungefär någon timme, har som sagt varit och fixa mina naglar gick mycket fortare än jag trodde.
Efter det mötte jag upp Emelie, strosade runt lite sedan blev det en fika på Coffee House. Befann oss där i några timmar och pratade om allt möjligt, var väldigt mysigt. Bestämde även att vi ska äta middag nästa helg med tjejerna, ska bli mysigt har inte träffats på länge nu.
Efter ett bra tags surrande så kom Daniel och vi följde då med Emelie att köpa julklapp för dem skulle byta i klassen, sedan skulle hon även köpa en julklapp åt hennes pappa. Därefter fick våran dag tillsammans sluta, jag och Daniel åkte och åt middag på Kina restaurang.

Nu ska vi strax se på Musse piggs magiska jul, mysa och ta det lugnt.
Har fortfarande inte sett julkalendern, måste ta mig tid att se ett avsnitt i varje fall. Kan ju inte gå en jul utan att sett ett ut av alla 24 avsnitt. Får bli nu dem här två dagarna då jag är ledig.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback