Mellandags rea!

Har varit och sprungit runt i affärer idag, var upp runt 8 tiden för att daniel skulle iväg och köpa en tv, så var på media markt runt halv nio tiden. Herregud vad folk det var där redan då, hittade en tv som han köpte sedan åkte vi hem åt lite frukost och åkte sedan tillbaka. Både jag och han var tvungen att köpa en skiddress, sedan kollade vi lite till.
Vi var där kanske 12 minuter över 10 och då var det fullproppat, trodde vi skulle vara där själv iaf runt den tiden men så var det inte.

Köpte med mig ett par knästrumpor en grå ögonskugga sedan fick jag en stickad tröja av daniel.
Nu fixar daniel med tv:n och jag sitter och äter Bubblizz ska snart hjälpa han att städa undan lite är så stökigt här.

image299

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback