Måndag

Då var det måndag igen då, sista veckan innan jul! Kommer dock bli en väldigt kort vecka, går endast torsdag med två prov och någon timmes bowling. Kanske att vi går fredag det vet jag inte ännu, men då blir det väll bara fika förmodligen och säga hej då till våran mentor som ska sluta nu, så himla synd i och med att han varit vår mentor i 2 ½ år nu och sista halvåret ska vi få en ny. Inge roligt alls men får hoppas att han kommer att trivas.

Sitter och väntar på att daniel ska komma, vi ska åka iväg och äta lite lunch sedan ska jag ha apu.
Ska iväg och fotografera idag, ska bli roligt och spännande.
Såg föresten på Parlamentet igår, jäklar vad roligt det var har inte sätt nu på något år men har verkligen missat en massa. Ny personer som var grymt roliga ska inte missa nå fler gånger i varje fall.
Emelie var ju här hemma och såg det med mig, väldigt mysigt pratade en massa strunt och så.

Ne nu måste jag bårsta gaddarna innan daniel kommer.
Trevlig dag!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback