Måndag

Jag vill ha helg, jobbigt flera dagar kvar till nästa helg. Men varför klagar jag ens? veckorna i princip springer ju iväg nu för tiden. Men har nog blivit lat av alla lediga dagar, borde kanske ta mig i kragen och försöka peppa upp mig.
Vill helst sova varje morgon till minst 10 tycker att halv 7 är på tok för tidigt. Vad har hänt med mig, förut visste jag att jag var tvungen att kliva upp tidigt för att göra min plikt i skolan men nu känns det bara som om jag försöker komma på undanflykter bara för att få ligga kvar i sängen.
Förstår inte att jag gått och blivit så slö, trodde att vitaminerna skulle ge mig en otrolig kick, visst jag blir piggare men inte så pass pigg som jag vill va.
Tror det hela beror på att jag slutat träna, förut när jag tränade var jag alltid pigg, ska ta mig i kragen och börja igen så fort jag av klarat det jag har kvar att ta igen i skolan

Nog klagat om det idag har jag varit på min apu plats, det var en skit rolig dag fick göra en massa skojj.
Har börjat klura ut vad jag ska göra för ett projekt på min apu plats, ska fixa något bra som jag kan ha användning för. På tal om projekt, jag och min grupp som gör vårat projekt arbete ihop bestämde oss för att vi skulle börja i tid så vi kunde slappa på slutet, men vi har verkligen lyckats dragit ut på det hela nog länge nu.
Men har i varje fall bestämt vad vi ska göra och att vi ska börja så fort alla är pigga och har tid.
Det hela känns ju som en stor del så man vill ju verkligen få till det riktigt bra, men vi ska verkligen lyckats det har jag bestämt mig för. Har vi lyckats hittills med det vi gjort tillsammans så ska vi fixa detta med.

image274

Nu mat sedan hockey på återseende.
Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback