Lördag

Jag är så trött, har varit och tränat idag. Ska snart hoppa in i duschen sedan ska jag slappa för jag är verkligen sjukt trött. Var tänkt att vi skulle åka in till stan och lämna igen daniels jacka som det var nå färg på, men vi tar nog det imorgon istället.

Snart är det nyår och jag vet fortfarande inte vad som kommer att ske. Var ju halv bestämt en sak men blir nog inte så, så synd tycker jag men får väll hitta på något annat roligt då nrukar ju lösa sig till slut.
Och jag har inte heller hittat något att ha på mig heller, tänkte köpa en ny klänning men jag tror jag skippar det och tar något jag har hemma istället.

image306
Och idag blir Jimmy 19år, Grattis till dig!

Ne nu ska jag faktiskt duscha så jag blir fräsch igen.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback