Lördag

Lördag kväll, sitter hemma hos daniel ska strax äta lite middag.
Har varit hemma hos mig och firat lite jul med farmor, ska tillbaka till mig lite senare då vi ätit och spelat lite bingo lotto här först.

Imorgon är det jul kan faktiskt inte riktigt förstå det ännu, men fick lite jul känslor förut då vi hade en massa tända ljus och granen framme. Fick även nyss reda på att min bror och hans tjej kommer att fira hemma med hos, kommer bli väldigt mysigt blev så himla glad då jag fick reda på det.
Mycket roligare om man är fler, är ju faktiskt van vid att vara en massa folk så känns ju lite konstigt då man inte är det.

Ojj nu är det mat måste spring och äta så vi hinner innan bingo lotto börjar.

image297

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback