Lördag!

Imorse kändes det verkligen som om det var söndag idag, i och med att det var en ledig dag igår.
Fotade som sagt bilderna igår och nu har jag redigerat klart dem, ska precis till att skicka in dem till min lärare sedan är det klart med mediaproduktion b.

Har sovit ut riktigt idag med, sitter och tar det lugnt nu fram tills vi ska till min bror och busa med barnen och sedan ät gott. Blir hemma kväll där istället för att vi ska ut på restaurant, ingen som kunde vara barnvakt men det spelar ingen roll blir ju mysigt att ha dem med också. För det är verkligen mina älskade brorsbarn skulle aldrig någonsin i världen vela vara utan dem tre.

Ska försöka pallra mig iväg och träna imorgon, men får se hur det blir med det men eftersom jag är ledig rätt mycket i veckan så blir det nog träning varannan dag i varje fall.
Tränade styrka i veckan kan med ge att det känns även idag, men det är skönt känns verkligen som om man gjort något nyttig då.

Igår bokade jag även tid hos frisören för att göra en massa olika slingor i olika effekter, blir blonda vet inte riktigt hur blont men bra mycket ljusare än vad jag har tror jag.
Var tyvärr slut på tider innan nyår så jag får stå ut riktigt länge, men blir fräscht till skolan börjar.


Ungefär så här ljust vill jag nog ha!

Nu har bilderna laddats klart och jag ska skicka in dem, så vi syns och hörs.
Med kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback