Jobb

Ja då var denna jobbdag slut, jobbade från åtta till fyra idag så lite pengar har det ju blivit.
Kom precis hem till daniel från att ha varit hemma hos mig och packat ner lite kläder och sådant.
Väntar på mat nu ska äta oxfilé och rusti, ska bli så gott så. Just ja idag fick jag verkligen bland världens godaste luncher jag ätit. Var något slag av pasta i ost och kyckling super gott.

image271

Ikväll ska vi till jimmy igen och spela tv spel och äta banan chips. Även jimmy provad bananchips igår och tyckte det var gott. Dock är ju parrots dem godaste men dem med lite choklad på är också helt okej.

Imorgon ska vi iväg och fira min farmor som fyller år, ska fika en massa och mysa. Sedan lovade vi daniels mamma att vi skulle åka till birsta och köpa julgardiner åt henne. Så kanske köper någon till julklapp då med, när vi ändå är där. Just ja kom precis på att jag har ett paket från hennes att hämtaut på spelbuktiken, har beställt en klänning i siden. Hoppas verkligen att den passar, men det får bli till att göra det imorgon.
Nu blir det till att skära lite sallad och hjälpa till med maten.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback