Hemma!

Ja nu är vi hemma hos mig igen, tacopajen blev toppen så underbart god.
Blev rätt sen middag i och med att det tog rätt lång tid att göra i ordning pajen men vi överlevde även fast vi var hungriga som vargar.
Nu så är vi hemma hos mig igen, sitter och tuggar is ikapp och spelar nintendo wii, simpson spelet.

Suget efter att flytta hemifrån kommer bara närmare och närmare, skulle vara så mysigt med något eget. Men jag känner mig för väl för att flyyta hemifrån nu, skulle bara sakna mamma och pappa efter någon vecka.
Skulle nog inte heller klara av riktigt att laga mat och städa var eviga dag, så jag väntar nog tills sommaren då jag tagit studenten, fixat ett jobb så jag kan försörja mig och mognat på mig mer för att inte längta hem så fort jag inte klarar av att laga mat.

Inom sin tid så flyttar jag, men nu trivs jag tok bra hemma där det bara är att komma hem och middagen står på bordet, vad bortskämd man är men jag brukar faktiskt vara väldigt duktig på att hjälpa till hemma.
Så jag är dock ingen snorunge!

Nu fortsättande spelning av nintendo wii och tävling i is tuggande!
Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback