Helg


Fredagen blev till att ta de lugnt var iväg på bio och såg guldkompassen, rätt bra film var ibland lite strulig men härligt jul film. Påminde lite om Narnia så den var väll passande nu runt jul.
Kom hem i skaplig tid så då blev det sovandes, sov ut riktigt ordentligt lördagmorgon härligt var ett bra tag sedan vi gjorde det på en helg. Sedan var vi ju på barnkalas mitt brorsbarn fyllde 7 år, så åt thaimat och tårta. Skit god tårta ska be dem skicka bilderna dem tog på tårtan så ska jag lägga upp den här sedan.
Efter kalaset åkte vi på hockey, Timrå - Brynäs vinst åt Brynäs och en väldigt tråkig match. Åkte sedan och hyrde två filmer på hemmakväll, blev death proof och sex, love and lies. Har dock bara sett ena men ska se den andra ikväll.



Idag ska vi baka pepparkakor och lussebullar, får väll se om det blir julstämning även fast det är tråkigt väder med extremt lite snö.
Planerade även nästa lördag med bror, ska ut och äta middag och fira mig eftersom dem fick förhinder då jag hade mitt födelsedagsfirande så det ska bli väldigt mysigt, ser fram emot det.


Nu bakning sedan birsta för julklapps inhandling.
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback