Härligt

Vad en dusch kan göra, har precis duschat och känner mig redan som en ny person så himla härligt.
Har ätit lite frukost nu också, väldigt sent men har pysslat med en hel del annat i morse. Slog in alla julklappar som jag inte redan gjort, har städat lite på mitt rum så man kan komma in där.
Har själv klart suttit vid datorn också så därför blev det en sen frukost men jag vaknade ju inte allt för tidig heller.

Nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha på mig imorgon så jag kan packa ner det.
Har även bowling imorgon men vill inte bowla lika länge som förra året för det blev verkligen skit trist på slutet.
Också hoppas jag på att vi har det direkt efter lunch så vi slipper ha hål i en och en halv timme.
Nu måste jag packa klart sedan ta en huvudvärkstablett har så himla ont i huvudet.

image292
Foto: Frida!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback