God Natt

Jag är vrål trött nu, blev middag + bio väldigt mysigt. Såg Förtrollad sedan blev det hem gång till daniel.
Så nu sitter daniel, jimmy, martin och spelar nintendo wii, själv kollar jag runt på en massa bloggar men länge sedna jag fastnade för något speciell, men roligt att läsa flera som roar en lite av varje.

Är skit trött nu, ska försöka sov ut imorgon men inte allt för länge.
Måste julstäda mitt rum för det har blivit alldeles för STÖKIGT och dammit, sedan skulle vi även behöva städa här hemma hos daniel med men vi får se hur det blir. Kan faktiskt inte förstå att det är julafton om två dagar, skulle behövas snö för att man ska få en riktigt julkänsla, hoppas den kommer till jul iaf.
Nu ska jag kolla runt lite till sedan hoppa i säng tror ja!

image296

God Natt Sov Gott!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback