Fredag

Nu har jag precis duschat sitter och försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll.
Kanske blir höjkjol och en topp, antar det nu i varje fall ska se om jag kan ta en bild sedan.
Ska äta middag med tjejerna ikväll, ska bli mysigt att träffa dem och så tror det kommer bli en toppen kväll.

Skulle ju fixa naglarna idag, trodde jag ja! Ha där fick jag då jag gick upp super tidigt för att ta bussen in, när jag väl var framme fick jag reda på att det va nästa vecka. Så fick ta bussen hem igen, men tur det annars hade jag nog legat kvar längre i sängen.
Har bakat julgodis idag med mamma, super mysigt även fast det blev något misslyckande!

Nu står daniel i duschen och jag ska se om jag hittar något som jag kan ha på mig så får daniel sedan vara smakråd.
Måste föna håret nu så jag blir klar i tid.

image294

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback