Fredag

Idag har både jag och daniel varit ledig, tog det lugnt imorse åt frukost såg på tv och myste.
Sedan runt halv ett tiden var jag tvungen att göra klart den där jädrans foto uppgiften som har varit en tyng för mina axlar rätt länge nu. så vi åkte en sväng så jag kunde ta några foton. Gick rätt fort men orkade faktiskt inte bry mig allt för mycket för det var svin kallt ute och jag hade bara leggings vilket lätt resulterar till köldskador.
Tog en snabb fika efter de sedan droppade daniel av mig på körskolan, hade dubbel lektion sedan pratade vi lite om uppkörning och tror det eller ej men första tiden är inte fören i slutet av FEBRUARI, trodde inte det var sant.
Så får ta och vänta tills dess då! Men har faktiskt varit snack om att första gången man kör upp ska man inte behöva vänta i mer än typ två veckor men det verkar ju inte alls stämma! Men som sagt så får jag faktiskt vänta.

image288

Snart ska jag och daniel laga mat, vi ska göra taco paj mumms! Bland det godaste jag vet, tycker ju om tacos annars också men gott att variera ibland.
Senare ska vi nog bara ta de lugnt är ju inge bra tv ikväll så får väll bli spelandes av tv spel eller något liknande.
Imorgon ska vi ut och äta middag med min bror, eftersom dem inte kunde komma när jag hade mitt födelsedagsfirande så skulle vi ta det imorgon istället.
Blir kanon det.!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback