Fredag

Härligt med fredag, är ledig idag så det är super skönt. Ska ta det lugnt nu på dagen sedan ska jag och daniel in till stan och fönster shoppa. Ne men har tittat ut ett par skor jag vill ha så vi ska kika på dem och lite annat skit.
Har sovit tills nu men är fortfarande jätte trött, har drömt en massa drömmar i natt. Har nog aldrig drömt så mycket som jag gjorde denna natt.

Helgen som sådan, ikväll blir det bara till att ta de lugnt mysa och ha det bra. Imorgon ska vi på kalas för idag fyller min älskade brors dotter år, så GRATTIS TILL HENNE. Så det är tänkt att vi ska uppvakta henne och så ska vi få thaimat i och med att det var så himla länge sedan vi fick det där. Sedan hoppas jag också på att det blir tårta.
Sedan på kvällen är det hockey timrå spelar emot brynäs, är rätt sent faktiskt halv sju kanske inte det roligaste på en lördag men vi ska i varje fall gå.
Så helgen blir väldigt lugn, just ja jag måste även träffa Sara som nyss kommit hem från Thailand, har saknat henne så mycket så det ska bli super roligt.
Nu frukost sedan lite nintendo wii.

image279

Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback