Äntligen

Nu har jag blivit klar med en hel del som jag hade planerat att göra idag.
Har städat klart det jag lovade mamma att göra, har plockat i ordning på mitt rum har slagit in alla julklappar. Är rätt trött och hungrig nu så väntar bara på att mamma och pappa ska komma hem nu så blir det mat. Sedan ska mamma och jag baka lussebullar, ska bli så gott så!

Imorgon är det åter skola, har projektarbete ska förmodligen jobba klart med våran logo sedan får vi se.
Ska även tillbaka och fixa till naglarna imorgon, har gått tre veckor nu så ska bli skönt, har växt ut så mycket nu så måste verkligen fixa till dem.
Sedan ska jag träffa Emelie på stan kanske ta en fika och bara ta de lugnt.

Nu ska jag försöka göra i ordning lite mat tills mamma och pappa kommer.
Med kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback